O rosnącej popularności piw bezalkoholowych, sukcesie tegorocznych nowości oraz o nieszablonowych kampaniach wizerunkowych rozmawiamy z Magdaleną Rzepką, Dyrektorem Marketingu w Van Pur. Czytaj więcej »
O rosnącej popularności piw bezalkoholowych, sukcesie tegorocznych nowości oraz o nieszablonowych kampaniach wizerunkowych rozmawiamy z Magdaleną Rzepką, Dyrektorem Marketingu w Van Pur. Czytaj więcej »
Hochland Polska prowadzi zrównoważony rozwój w kilku obszarach: rynek, środowisko, miejsce pracy, społeczeństwo. Firma od lat działa w sposób odpowiedzialny wobec pracowników, klientów, konsumentów i dostawców, co jest integralną częścią codziennego funkcjonowania. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Zakupy spożywcze robi tylko w ekstremalnych sytuacjach wielkiej potrzeby. Uwielbia kajaki, wędkowanie i czas spędzony z rodziną, a praca zawodowa daje mu energię i dużo satysfakcji. O ulubionych serach, oddaniu rodzinie i pięknych miejscach – rozmawiamy z Peterem Knauerem, Prezesem Zarządu Hochland Polska. Czytaj więcej »
Dbałość o środowisko to jeden z trendów, które można zauważyć w niemal każdej branży. Troska o naturę sprawia, że wielu producentów wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania mające wpływ na zmniejszenie powstających zanieczyszczeń. O nowym produkcie – Eco Paragonach – opowiada Mariusz Urbański, Prezes Zarządu w firmie PAPIRUS II STARGARD. Czytaj więcej »
Co cenią konsumenci w żywności, którą wybierają? Jak utrzymać wysoką jakość produktów i tym samym zaufanie klientów? O rynkowych trendach, tradycjach firmy oraz planach na przyszłość opowiada Rafał Walendzik, Managing Director w firmie HJ Heinz Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Eweliny Łukasiak, Junior Communication Managera w firmie Stock Polska kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O zaletach stosowania octu, jego zdrowotnych właściwościach, a także o tym jak wybrać produkt najlepszej jakości opowiada Zenon Badyra, Director of Sales and Marketing w firmie KUHNE Polska, właściciela marek KüHNE i SUDECKI. Czytaj więcej »
O aktualnych trendach, wyzwaniach, a także o tym jak w obliczu coraz większych wymagań ze strony konsumenta utrzymać się wśród liderów rynku i skomponować wyjątkową ofertę, rozmawiamy z Mariuszem Rusinem, Prezesem Zakładów Mięsnych Silesia. Czytaj więcej »
„Sukces zależy od tego, co dzieje się w naszej głowie” Czytaj więcej »
Trzy pytania do Svetlany Vnučko, Marketing Managera w firmie Unitop kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Ostatnie 18 miesięcy to niezwykle intensywna praca nad pionierskim albumem „WHITE & BLACK” poświęconym w całości życiu krów, mleku i ciężkiej ludzkiej pracy. Mecenasem projektu „WHITE & BLACK” jest Hochland Polska. Wydanie albumu zbiegło się z jubileuszem 25 lat Hochland w Polsce. Na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska... Czytaj więcej »
O popularyzacji formatu 1-litrowej butelki dzięki marce Primavera, trendach na rynku i preferencjach konsumentów rozmawiamy z Leszkiem Rodakiem, Managing Directorem w firmie Polska Woda. Czytaj więcej »
Pasjonat wiedzy oraz wina. Członek Rzeczywisty Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Autor wielu artykułów branżowych. Miłośnik sportów walki oraz narciarstwa alpejskiego. O pasjach przez wielkie P – rozmawiamy z Mariuszem Glenszczykiem, Prezesem Zarządu TiM. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Dominiki Igielińskiej, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel, kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
To ważny dzień dla branży rybnej – 27 czerwca obchodzony jest Światowy Dzień Rybołówstwa. Święto to ustanowiła w 1984 roku Światowa Konferencja ds. Rybołówstwa. Z tej okazji zapytaliśmy Kazimierza Kustrę, prezesa firmy SEKO SA, wiodącego polskiego przedsiębiorstwa rybnego, o plany i trendy na najbliższe lata. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marty Klęki-Nowej, PR Managera w firmie Prymat, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Hochland jest jedną z firm branży serowej, która obecna jest w Polsce od 25 lat i może pochwalić się długą historią. Silna pozycja Hochland podparta jest ponad 90-letnim doświadczeniem w produkcji sera. Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta, pokazując w swoich działaniach nie tylko atrybuty funkcjonalne, ale coraz ciekawszy świat. Na ten temat z Jackiem... Czytaj więcej »
O okazjonalnych słodkościach, ofercie dla najmłodszych konsumentów, a także wyjątkowych nowościach wprowadzonych na rynek – rozmawiamy z Joanną Chmielewską-Michalczyk, Dyrektorem Marketingu w firmie Storck. Czytaj więcej »
Swoimi osiągnięciami udowadnia, że praca może być prawdziwą pasją. Opowiada także o tym, że sport potrafi skutecznie uzależnić, a podróże na wschód Polski to prawdziwy odpoczynek dla umysłu. O różnorodnych zainteresowaniach i ulubionych miejscach rozmawiamy z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzającym w Lotte Wedel. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Szefa Działu Marketingu firmy Dan Cake Polonia kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Rośnie znaczenie rynku gastronomicznego dla firmy Hochland Polska. Rozrasta się dział Food Service, powiększa się oferta produktów pod marką Hochland Professional, powstała strona internetowa www.hochlandprofessional.pl. Na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska rozmawia Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O szczytnym celu pomocy wspaniałemu sportowcowi, wsparciu prozdrowotnych trendów oraz walorach wody Selenka – opowiada Krzysztof Grządziel, Właściciel marki wody mineralnej Selenka Wieniec Zdrój oraz Uzdrowiska Jutrzenka Medical SPA w Wieńcu-Zdroju. Czytaj więcej »
O niepowtarzalnych prezentach oraz łączeniu tradycji ze współczesnymi trendami rozmawiamy z Konradem Mickiewiczem, Prezesem ZPC Bałtyk. Czytaj więcej »
Na rynku pojawiła się nowa linia lodów Big Milk inspirowana wspaniałymi czekoladowymi słodyczami – Michałki, Malaga i Tiki Taki. O szczegółach współpracy i obustronnych korzyściach jakie za sobą niesie – rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, Dyrektorem Marketingu w firmie Wawel oraz Mateuszem Piłatem, Brand Managerem Big Milk w Unilever Polska. Czytaj więcej »
Kocha Grecję i Włochy, i chociaż zwiedził cały świat, to najlepiej odpoczywa w swoim domku na wsi w Bieszczadach. Lubi pracę w ogrodzie, długie spacery z psem i czas z rodziną. O odskoczniach od świata wielkiego biznesu rozmawiamy z Markiem Moczulskim, Prezesem Zarządu Bakallad. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Tomasza Kempińskiego, Brand Managera Lisner kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O marce z wieloletnią historią oraz o pierwszej nowości od lat 80. w portfolio wermutów Martini rozmawiamy z Agatą Ranachowską, Brand Manager Martini w firmie Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »
W perspektywie czasu rynek serów rozwija się, a upodobania Polaków zmieniają się dynamicznie. Odkrywanie nowych smaków i przygody kulinarne są bardzo modne, a programy kulinarne biją rekordy oglądalności. Zachowania konsumenckie, a także realia handlowe w największym stopniu decydują o obecnym kształcie rynku. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing... Czytaj więcej »
O bakaliowym boomie, trendach na rynku oraz nowościach w ofercie rozmawiamy z Leszkiem Wąsowiczem,Prezesem Zarządu HELIO. Czytaj więcej »
Swoje pierwsze kroki w biznesie stawiał już w szkole podstawowej. Przygodę z handlem rozpoczął w liceum, później był fotografem, dyskdżokejem, pracował za granicą. Dzisiaj zarządza firmą o zasięgu globalnym. O niełatwych początkach, ulubionych książkach, uprawie ogródka i pasji do sportu rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Współzałożycielem i Przewodniczącym Rady... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...