Trzy pytania do Marty Klęki-Nowej, PR Managera w firmie Prymat, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marty Klęki-Nowej, PR Managera w firmie Prymat, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Hochland jest jedną z firm branży serowej, która obecna jest w Polsce od 25 lat i może pochwalić się długą historią. Silna pozycja Hochland podparta jest ponad 90-letnim doświadczeniem w produkcji sera. Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta, pokazując w swoich działaniach nie tylko atrybuty funkcjonalne, ale coraz ciekawszy świat. Na ten temat z Jackiem... Czytaj więcej »
O okazjonalnych słodkościach, ofercie dla najmłodszych konsumentów, a także wyjątkowych nowościach wprowadzonych na rynek – rozmawiamy z Joanną Chmielewską-Michalczyk, Dyrektorem Marketingu w firmie Storck. Czytaj więcej »
Swoimi osiągnięciami udowadnia, że praca może być prawdziwą pasją. Opowiada także o tym, że sport potrafi skutecznie uzależnić, a podróże na wschód Polski to prawdziwy odpoczynek dla umysłu. O różnorodnych zainteresowaniach i ulubionych miejscach rozmawiamy z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzającym w Lotte Wedel. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Szefa Działu Marketingu firmy Dan Cake Polonia kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Rośnie znaczenie rynku gastronomicznego dla firmy Hochland Polska. Rozrasta się dział Food Service, powiększa się oferta produktów pod marką Hochland Professional, powstała strona internetowa www.hochlandprofessional.pl. Na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska rozmawia Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O szczytnym celu pomocy wspaniałemu sportowcowi, wsparciu prozdrowotnych trendów oraz walorach wody Selenka – opowiada Krzysztof Grządziel, Właściciel marki wody mineralnej Selenka Wieniec Zdrój oraz Uzdrowiska Jutrzenka Medical SPA w Wieńcu-Zdroju. Czytaj więcej »
O niepowtarzalnych prezentach oraz łączeniu tradycji ze współczesnymi trendami rozmawiamy z Konradem Mickiewiczem, Prezesem ZPC Bałtyk. Czytaj więcej »
Na rynku pojawiła się nowa linia lodów Big Milk inspirowana wspaniałymi czekoladowymi słodyczami – Michałki, Malaga i Tiki Taki. O szczegółach współpracy i obustronnych korzyściach jakie za sobą niesie – rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, Dyrektorem Marketingu w firmie Wawel oraz Mateuszem Piłatem, Brand Managerem Big Milk w Unilever Polska. Czytaj więcej »
Kocha Grecję i Włochy, i chociaż zwiedził cały świat, to najlepiej odpoczywa w swoim domku na wsi w Bieszczadach. Lubi pracę w ogrodzie, długie spacery z psem i czas z rodziną. O odskoczniach od świata wielkiego biznesu rozmawiamy z Markiem Moczulskim, Prezesem Zarządu Bakallad. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Tomasza Kempińskiego, Brand Managera Lisner kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O marce z wieloletnią historią oraz o pierwszej nowości od lat 80. w portfolio wermutów Martini rozmawiamy z Agatą Ranachowską, Brand Manager Martini w firmie Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »
W perspektywie czasu rynek serów rozwija się, a upodobania Polaków zmieniają się dynamicznie. Odkrywanie nowych smaków i przygody kulinarne są bardzo modne, a programy kulinarne biją rekordy oglądalności. Zachowania konsumenckie, a także realia handlowe w największym stopniu decydują o obecnym kształcie rynku. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing... Czytaj więcej »
O bakaliowym boomie, trendach na rynku oraz nowościach w ofercie rozmawiamy z Leszkiem Wąsowiczem,Prezesem Zarządu HELIO. Czytaj więcej »
Swoje pierwsze kroki w biznesie stawiał już w szkole podstawowej. Przygodę z handlem rozpoczął w liceum, później był fotografem, dyskdżokejem, pracował za granicą. Dzisiaj zarządza firmą o zasięgu globalnym. O niełatwych początkach, ulubionych książkach, uprawie ogródka i pasji do sportu rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Współzałożycielem i Przewodniczącym Rady... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marcina Skowrona, Wiceprezesa Zakładów Tłuszczowych „Bielmar” kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Rozpoczyna się 25 rok istnienia firmy Hochland w Polsce, czas zacząć uroczyste obchody tego pięknego jubileuszu – na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O kategoriach de luxe, ciekawych kampaniach i wielbicielach „Gry o Tron” opowiada Anna Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing, DIAGEO. Czytaj więcej »
Polski handel ostatnich lat wymaga nowoczesnego i świeżego spojrzenia nie tylko na sposób sprzedaży, ale też wygląd placówek. Wojciech Kruszewski, Prezes Zarządu Lewiatan Holding opowiada o zmianach jakie przeszły sklepy pod ich szyldem oraz o planach na najbliższy czas. Czytaj więcej »
O powstaniu Muzeum Polskiej Wódki, wartości chronionego oznaczenia geograficznego oraz przyszłości Polskiej Wódki rozmawiamy z Andrzejem Szumowskim, Prezesem Zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka/Polish Vodka Association (PVA). Czytaj więcej »
O oczekiwaniach polskiego konsumenta, trendach na rynku i świeżo palonych kawach MK Cafe Fresh rozmawiamy z Jackiem Gunerem, Prezesem Zarządu, Dyrektorem Generalnym Strauss Cafe Poland Sp. z o.o. Czytaj więcej »
Lubi Bieszczady, pewne małe miasteczko we Włoszech, podróże po świecie, jazdę motorem, rolki i nurkowanie. Latem możemy go spotkać na żaglówce na Jeziorze Solińskim. Często też robi zakupy w swoim sklepie, ale lubi tam wtopić się w tłum. Krzysztof Tokarz, Prezes GK Specjał – w zupełnie innej – prywatnej odsłonie. Czytaj więcej »
O trendach żywieniowych rozmawiamy z Arturem Gajewskim, Dyrektorem Marketingu w firmie Purella. Czytaj więcej »
Śniadania koniecznie z serami! W ofercie Hochland jest mnóstwo hitów, które są fantastycznym elementem porannych posiłków. Na temat śniadań rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Małgorzaty Infeld, Senior Brand Managera Finlandia Vodka w Brown-Forman Polska, kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O wyzwaniach oraz sukcesach minionego roku oraz o rozbudowie Centrum Badań, Jakości i Rozwoju w Bielanach Wrocławskich rozmawiamy z Januszem Idczakiem, Prezesem Mondelez Polska oraz dr Adamem Gajewskim, Dyrektorem Centrum RDQ w Mondelez International. Czytaj więcej »
O bieżącej sytuacji w polskim handlu detalicznym i hurtowym, a także perspektywach rozwoju – rozmawiamy z Krzysztofem Tokarzem, Prezesem Grupy Kapitałowej Specjał. Czytaj więcej »
O podstawowej misji firmy – „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”, w którą wpisują się wszystkie projekty realizowane przez Wawel, jak m.in. „Dobre Składniki”, program „Serce Rośnie”, fundacja „Wawel z Rodziną” czy projekt „Wolność Wyboru” – rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, Dyrektorem Marketingu w firmie Wawel. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Radosława Maziarza, Dyrektora Handlowego Excellence S.A. kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...